خیریه نیکوکاران شریف
english

برگزاری کلاس های تابستانه مددجویان ورامین


بنیاد نیکوکاران شریف، با شروع فصل تابستان کلاسهای آموزشی جدید خود را برای مددجویان عزیز ورامینی آغاز کرد .
پر کردن اوغات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها بوده و هست و مهم ترین بحث آن، تامین هزینه های این کلاس ها می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بهره برداری از آن برای تمام اقشار جامعه میسر نمی شود .
بنیاد نیکوکاران شریف به مانند همیشه و طبق سیاست ها و برنامه های حمایتی خود از مددجویان و نیازمندان شریف در این راستا نیز، با حمایت ها و پشتوانه های حامیان نیکوکار و خیرین عزیز خود توانسته است سهم بسزایی در فرهنگ سازی و استفاده ی درست از اوغات فراغت برای مددجویان مستعد و شریف ایفا کند .
دکتر شیوا محمدی نیک بنیانگذار بنیاد نیکوکاران شریف در مصاحبه با فصلنامه بنیاد ضمن تشریح این رویکرد اظهار داشت : “یک جامعه ، تنها زمانی قادر خواهد بود راه ترقی و تکامل را طی کند که افرادی سالم ، با ارزش و عالم را شامل شود. با توجه به این مهم تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخشی از نیاز ساختاری انسان بایستی مورد توجه همه افراد جامعه باشد. تربیت بدنی یک پدیده انسانی و یک ابزار موثر برای پرورش جسم و روح و ارتقاء فرهنگ و تربیت اخلاق است و می تواند زمینه ساز هویت ملی باشد.”
ایشان در ادامه افزود : ” پرداختن به امر آموزش علوم روز یکی از اهداف والایی است که در مجموعه ی بنیاد نیکوکاران شریف به صورت جدی دنبال می شود و برای افزایش سطح کیفی و کمی آن تلاش خواهیم کرد تا این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود. تمام مساعی خدمتگزاران بنیاد شریف بر آن بوده تا در این زمینه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده و ضمن شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای فرزندان مان در ساختن آینده های روشن شان سهیم باشیم. ”
به گزارش واحد حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف، بخشی از این کلاسها در قالب دوره های آموزش و فراگیری کامپیوتر و زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان مددجو، زیر نظر اساتید مجرب در ورامین تشکیل شده است که با استقبال فراوان از سوی کودکان و نوجوانان مددجوی ورامینی مواجه شد. همچنین برگزاری کلاس های آموزشی فوتبال و اسکیت نیز آغاز گردیده است که تیم فوتبال در رده‌های مختلف سنی فعالیت خود را زیر نظر جناب آقای جنیدی مربی گرانقدر نیکوکار شروع نموده است.

سازمان‌ خیریه در ایران و جهان

۱۰ صندوق خیریه برتر دنیا در زمینه‌های متفاوت

سایت کمک به نیازمندان در همه جای دنیا یک هدف دارد!

بزرگترین فراخوانِ اجتماعی در رویدادهای صندوق خیریه

خیریه های تهران برای برگزاری یک رویداد موفق چه می‌کنند؟