خیریه نیکوکاران شریف
english

واریز از طریق سرویس آپ

 

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف با کد پذیرنده ۳۰۲۹۸۹ در سرویس آپ مشخص می باشد.

این بنیاد تفاهم نامه ای را با شرکت آسان پرداخت منعقد کرده است. بر این اساس با شماره گیری #۳۰۲۹۸۹*۴*۷۳۳* کمک های مردمی به حساب بنیاد خیریه­ ی نیکوکاران شریف واریز خواهد شد.

طبق اطلاعات جامع روابط عمومی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف،شما انسانهای شریف و نیکوکار که نقش خیّرین حامی را در بنیاد خواهید پذیرفت و علاقمند به حمایت همه جانبه ایتام ومددجویان می باشید، در صورتی که امکان دسترسی به بانک را ندارید با ارسال کد  #۳۰۲۹۸۹*۴*۷۳۳*   با تلفن همراه خود در این امر خداپسندانه مشارکت نموده و عضو خانواده بزرگ بنیاد خیریه ­ی نیکوکاران شریف خواهید شد.

در بنیاد خیریه­ ی نیکوکاران شریف پرداخت آنلاین بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا تنظیم آیتمی خاص بوده و شما در گوشی خود فقط عبارت   #۳۰۲۹۸۹*۴*۷۳۳* را شماره گیری می­ کنید.

بنابراین شما نیکوکاران محترم با وارد نمودن کد پذیرنده ۳۰۲۹۸۹بنیاد خیریه­ ی نیکوکاران شریف و ارائه اطلاعات کارت بانکی خود در این سیستم بدون پرداخت هزینه اضافه ای می توانید مبلغ مورد نظر خود را به حساب ایتام و خانواده های بی سرپرست این بنیاد و نیز سایر امور عام المنفعه واریز نموده و در ثواب دنیوی و اخروی آن سهیم باشید.