خیریه نیکوکاران شریف

سیسمونی اهدایی بنیاد این بار به خانۀ فاطمه می‌رود!

سیسمونی اهدایی بنیاد این بار به خانۀ فاطمه می‌رود!

فاطمه می‌گوید: «سیسمونی اهدایی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بوی کودکی‌ام را می‌دهد. عطر مادرم را و حسرت نداشتنش را! اگر مادرم سرِ زا نرفته بود من هم مثل همۀ کودکان با لالایی‌های دلنواز مادرم در رؤیاهای شیرین غرق می‌شدم، اما حیف …»

این جملات بخشی از حرف‌های دل فاطمه بود. او که یکی از مددجویان تحت پوشش بنیاد است، خبر خوش مادر شدنش را برای تمام بچه‌های واحد حمایتی به ارمغان آورده بود. او که از کودکی نه پدری داشته و نه مادری؛ خدا را شکر می‌کند که در سایۀ محبت عمو و زن‌عمویش روزها و شب‌ها را یکی پس از دیگری به باد خاطره‌های دیرین سپرده است. فاطمه مطمئن است خدایی که او را دیروز و امروز تنهایش نگذاشته، فردا هم در کنارش خواهد بود. خدایی که با بندگان نیکوکارش شیرینی لبخند ندیدۀ مادرش را هر لحظه به او هدیه می‌کند!

پرسنل واحد حمایتی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف سیسمونی صورتی رنگی را که شامل: سرویس کمد و تخت خواب، عروسک، ظروف غذاخوری، اسباب بازی خونه سازی، شلوار جین، شلوار راحتی، لباس نوزادی، کلاه و جوراب، تشک، حولۀ تن‌پوش، چرخ خیاطی اسباب‌بازی و … بود در روز ۲۸ اردیبهشت ۹۵ با دنیایی از دعا و آرزوهای قشنگ روانۀ این مادر جوان کردند. همۀ مددکاران بسیار خوش‌حال بودند که توانسته بودند با آن‌چه که در توان داشتند، به استقبال نوزاد دختری که به زودی متولد خواهد شد، بروند و دنیای مادرش را از شادی لبریز کنند. آن‌قدر لبریز که از قطره قطره‌های سر ریز شده‌اش گل‌هایی بِرویَند به رنگ صورتی، ارغوانی، نیلی و به رنگ عشق!

نیکوکاران شریف بسیار خرسندند در شادی یکی از ایتام تحت پوشش این خانوادۀ بزرگ شریکند و در شادی لبخندهای بی‌صدای نوزادش، وقتی که در خواب ناز به روی فرشتگان خدا می‌خندد …

نظر خودتان را ارسال کنید