خیریه نیکوکاران شریف

حمایت از امید ادامه دارد

حمایت از امید ادامه دارد

تمام رنج ها و نگرانی های یک مادر این شده بود که آیا پسرش طلوع آفتاب بعدی را خواهد دید! آیا فردا هم پسرش او را مادر خطاب خواهد کرد؟

در این اثنا بود که دستان فرشته هایی از جنس من و تو پناه این کودک شد و امید پنج ساله پس از گذراندن دوره درمان و عمل جراحی سخت اما موفقیت آمیز دوباره به زندگی لبخند زد وباز هم دستان مادر را در دستانش فشرد.
در ادامه این مسیر سخت ٬ امید کوچک ما امروز برای بهبودی اش نیاز به مصرف داروهایی دارد که هزینه آن ماهیانه یک میلیون تومان است و می بایست تا دو سال مصرف این داروها را ادامه دهد تا بهبودی اش کامل شود.
دکتر شیوا محمدی نیک بنیانگذار و موسس بنیاد نیکوکاران شریف ضمن تشکر از حمایت های ارزنده و توجه عموم مردم برای تامین هزینه های عمل جراحی این کودک عزیز اعلام کردند تامین هزینه های دارویی امید از سوی بنیاد در دستور کار قرار گرفته است. همچنین ایشان بیان داشتند که عمل های جراحی و تهیه داروهایی که به بهبود ایتام تحت پوشش کمک می کند از مهمترین موضوعاتی است که همواره با مشارکت و همدلی میان مردم جامعه ٬ عشق را به توان بینهایت تکثیر میکند و تا امروز این بخش از رسالت بنیاد به صورت کاملا مطلوب محقق شده است.

نظر خودتان را ارسال کنید