خیریه نیکوکاران شریف

اهدای سبد کالای شوینده و لوازم التحریر به مراکز توانبخشی

اهدای سبد کالای شوینده و لوازم التحریر به مراکز توانبخشی

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی 1600 سبد کالای شوینده و بهداشتی به مراکز توانبخشی و درمانی رازی (امین آباد) و رفیده اهدا شد .
به گزارش واحد مددکاری بنیاد نیکوکاران شریف ، با توجه به بازدیدی که مدیرعامل و جمعی از اعضای مدیران این نهاد مردمی از مراکز رازی و رفیده داشتند ، حسب گستره نیازهای این دو مجموعه در زمینه تامین اقلام شوینده و بهداشتی با حمایت حامیان خیر بنیاد ، یکهزار و ششصد سبد کالا شامل انواع مایع دستشویی ، شوینده ظرف ، شامپو و همچنین اقلام نوشتاری شامل دفتر مداد خط کش پاک کن و مداد رنگی ، پوشاک ، کپسول های امدادی اکسیژن و مقادیر زیادی سبد حبوبات به نفع مددجویان این دو مجموعه اهدا گردید .
رضا منصورنیا معاون ارتباطات بنیاد نیکوکاران شریف ضمن ارایه این خبر ، از تاکید مدیرعامل بنیاد مبنی بر حمایت مراکز توانبخشی و نگهداری مددجویان نیازمند در حال درمان در مسیر بهبودی ایشان خبرداد و گفت :

” با گسترش تیم های تخصصی در این مجموعه مردم نهاد ، طیف مددجویان نیز در حال گسترش است که با لحاظ رفع نیازهای اولیه و اضطراری ، سعی بر هدایت آنها در مسیر رشد و تکامل فردی است . ”
منصورنیا در ادامه افزود : “تجهیز و تکمیل امکانات بیمارستانی این مراکز و سایر مراکز توانبخشی با توجه به نیاز سرانه ملی به نسبت امکانات موجود از سایر برنامه هایی است که با نیازسنجی های صورت گرفته در حال تامین بودجه برای اجرای آن در پایتخت هستیم و امیدواریم با مددالهی به برنامه های از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم . “

نظر خودتان را ارسال کنید