خیریه نیکوکاران شریف

نیکوکاران شریف روز دانشجو را در دانشگاه پیام نور آمل جشن گرفتند.

نیکوکاران شریف روز دانشجو را در دانشگاه پیام نور آمل جشن گرفتند.

در شانزدهمین روز آذر سال ۹۵، جمعی از دست‌اندرکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به نمایندگی از طرف این خانوادۀ بزرگ با حضور در دانشگاه پیام نور شهر آمل، روز دانشجوی امسال را برای آن‌ها خاطره‌انگیز کردند.
این مراسم که با همت و مساعدت همه‌جانبۀ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد خیریه، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک و نیز مدیران و مددکاران این موسسه مردم‌نهاد برگزار شده بود؛ از ۹:۳۰ آغاز شده و در ساعت ۱۲ به پایان رسید.
شرکت‌کنندگان ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های شاد و متنوعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود؛ از سخنرانی اساتید و مسئولین آگاه و دلسوز مستفید شده و از سوی بنیاد پذیرایی شدند.
شهردار و فرماندار گرانقدر این شهر نیز با حضور پُررنگ در این مراسم و معرفی بنیاد و ذکر عملکردهای آن، رونق خاصی به این مراسم دادند.
با توجه به اهداف مقدس بنیاد و اهمیت جایگاه علم و دانش در ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اقتصادی جوانان این مرز و بوم، نیکوکاران ضمن قدردانی از زحمات و آینده‌نگری‌های دلسوزانۀ ریاست محترم این دانشگاه، تندیس و لوح تقدیری را به ایشان اهدا نمودند.

روز دانشجو
هم‌چنین از سوی خانم دکتر محمدی‌نیک که خود دوران سخت و پر فراز و نشیب کسب علم را پشت سر نهاده بود، برای تجلیل از تلاش دانشجویان برتری که در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی، پژوهشی و … به مدارج عالی دست یافته بودند و همین‌طور تشویق آن‌ها برای رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر، لوح‌های تقدیر و جوایز ارزنده‌ای به رسم یادبود اهدا شد.
در پایان این برنامۀ پُربار شهردار محترم شهر آمل، مسئولین دانشگاه و قشر تحصیل‌کردۀ جامعه ضمن قدردانی از خانوادۀ بزرگ نیکوکاران شریف، لوح تقدیری را به رسم یادگار تقدیم خانم دکتر محمدی‌نیک نمودند؛ به مدیر توانایی که مشاهدۀ شادی دانش‌پژوهان کشورش را بخشی از بهترین لحظات عمر خود می‌داند!