خیریه نیکوکاران شریف

نیکوکاران دهۀ فجر امسال را در مجتمع آموزشی نابینایان نرجس آغاز کردند.

نیکوکاران دهۀ فجر امسال را در مجتمع آموزشی نابینایان نرجس آغاز کردند.

با آغاز دهۀ مبارک فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، “بنیاد شریف” روز سه‌شنبه، دوازدهم بهمن ۹۵، با حضور در مجتمع نابینایان نرجس سی‌و‌هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این بازدید که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ادامه داشت؛ دانش‌آموزان روشندل و کم‌بینای مقطع ابتدایی و راهنمایی این مجتمع با اجرای سرود به هنرنمایی پرداخته و از میهمانان خود به گرمی استقبال کردند.

سرکار خانم اعتباری، مدیریت این واحد آموزشی طی یک سخنرانی کوتاه با تشریح اهداف و فعالیت‌های مختلف این مجموعۀ مردم‌نهاد، خدمات ارزشمند آن را به قشر معلول، سالمند، ایتام و خانواده‌های نیازمند جامعه ستودنی برشمرد و با اهدای لوح تقدیر به نمایندگان “بنیاد شریف” از این مؤسسۀ خیریه تجلیل نمود.

بنیاد شریف که پیش از این در بزرگداشت “روز بریل” با اجرای برنامه‌های متنوع لحظات بسیار زیبایی را برای عزیزان دانش‌آموز رقم زده بود؛ در این روز به‌یادماندنی نیز با اجرای نمایش عروسکی و اهدای گل به دختران موجب دلگرمی و شادی روشندلال دوست‌داشتنی این واحد آموزشی شد.

دهه فجر

در پایان این برنامۀ بسیار جذاب که مورد توجه و استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، مدیریت محترم مجتمع نرجس، اعضای انجمن اولیاء و مربیان و همین‌طور آموزگاران، اعضای تیم ملی کبدی، رئیس فدراسیون کبدی (جناب آقای عنصری) و نایب رئیس این فدراسیون (سرکار خانم صنعتکار) قرار گرفت؛ مدیریت مجموعه ضمن سپاس از حضور و همراهی بنیاد شریف، خواستار ادامۀ روند همکاری‌ها در زمینۀ برگزاری جشن‌ در روزهای آتی شد.