خیریه نیکوکاران شریف

مشارکت نیکوکاران شریف در “وصلت آسمانی” سه زوج خوشبخت

مشارکت نیکوکاران شریف در “وصلت آسمانی” سه زوج خوشبخت

می‌گویند:       “زندگی کوچۀ سبزیست میان دل و دشت؛                          که در آن عشق مهم است و گذشت”

در آخرین روز گرم‌ترین ماه سال ۹۵، بنیاد خیریه نیکوکاران شریف شاهد داغ‌ترین مراسم یک “وصلت آسمانی” باشکوه بود.

سه عروس و داماد خوشبخت و نازنین با هماهنگی شهرداری منطقۀ ۴ و ۱۹، در پرتو مهربانی و توجه افراد خیّر قدم در آشیانه‌ای گذاشتند که دیوارهایش به استواری صداقت نگاهشان بود و سقفی داشت به وسعت مهربانی نیکوکارانی که آنها را برای رفتن به خانۀ بخت شادمانه بدرقه‌شان می‌کرد!

در این مراسم معنوی و پرشور که از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز یک‌شنبه در مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقۀ چهار برگزار شد علاوه بر مددکاران و پرسنل بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، بسیاری از زنان و مردان خوش‌طینت و خانواده‌های سه عروس و داماد نیز حضور داشتند.

تمام کسانی که شاهد قشنگ‌ترین لحظه‌های این سه زوج بودند صمیمانه برای آنها آرزوی خوشبختی کردند و با نگاه مهربان‌شان، با هلهله و شادی‌شان عشق را بهانه کردند تا لحظه‌لحظه‌های کنار‌هم‌بودن معنای قشنگ‌تری را به هم‌دلی و هم‌زبانی با یک‌دیگر بدهد.

یکی از مددکاران بنیاد که حضور فعالی در این برنامه داشت، اظهار کرد: “شرکت در این‌گونه مراسم گذشته از برخورداری از اجر معنوی، انرژی مضاعفی را وارد جریان زندگی انسان‌ها می‌کند. دیدن شادی این جوانان که با تشکیل خانواده از آسیب‌های اجتماعی بسیاری مصون می‌مانند به هرکسی احساس سبکی و آرامش خاصی می‌دهد. چه خوب است همۀ ما با هر توان مالی و معنوی که در اختیار داریم برای پایداری و زنده‌نگه‌داشتن سنت حسنۀ ازدواج کوشا باشیم.”

در برپایی این وصلت آسمانی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف نیز مثل همیشه در راستای اهداف مقدس خود با مشارکتی فعال سهم بسزایی در اجرای هرچه بهتر این مراسم ایفا نمود.

جمعی از شهروندان نیکوکار و خوش‌قلب بنیاد خیریه نیکوکاران شریف را در تهیه سفرۀ عقد و چیدمان آن، میوه‌آرایی، پذیرایی از میهمانان، موسیقی، مداحی، عاقد، تزئین سالن، تزئین ماشین عروس، دسته‌گل، آرایش عروس و داماد، فیلم‌برداری، عکاسی، تهیۀ جهیزیه و … همکاری داشتند تا سه جوان باایمان و متعهد کشورمان را درنهایت سادگی برای آغاز یک زندگی سالم همراهی کرده و شادترین رنگ را به زندگی‌شان بزنند.

 آسمان دلتان شاد، نگاهتان صورتی، اندیشه‌تان سبز و قلب مهربانتان طلایی باد.