خیریه نیکوکاران شریف

شروع کلاس‌های آموزش فوتبال در تهران و ورامین

شروع کلاس‌های آموزش فوتبال در تهران و ورامین

با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس جنب‌و‌جوش بچه‌ها به اوج خود می‌رسد. شرکت در کلاس‌های مختلف علاوه‌بر پرکردن اوقات فراغت، شادابی روحی و جسمی دختران و پسران را نیز به دنبال دارد.

در این بین کلاس‌های ورزشی به خصوص فوتبال همیشه طرفداران زیادی دارد.

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف در راستای حفظ و پایداری سلامت جسمی و روحی پسران تحت پوشش، هم‌چون سال گذشته با راه‌اندازی کلاس‌های آموزش فوتبال پایه، نشاط لازم را برای بچه‌ها فراهم می‌کند.

با توجه به استقبال خانواده‌های تحت‌پوشش و تلاش مددکاران بنیاد، متقاضیان این رشتۀ مهیج، آموزش آن را در تابستان ۹۵، در یکی از بهترین باشگاه‌های تهران و در محیطی دنج و آرام آغاز نمودند.

هم‌زمان با تهرانی‌ها، مددجویان شهر ورامین با شور و شعفی وصف‌ناپذیر، از این دوره‌های آموزشی استقبال کردند تا ضمن برخورداری از دانش و تجارب مربیان ورزیده در یکی از باشگاه‌های ورامین از لحظه‌لحظه‌های شرکت در این کلاس‌ها لذت بردند.

لازم به ذکر است که بلوز ورزشی، شورت ورزشی، کفش ورزشی، توپ و تمام امکانات رفاهی برای این عزیزان از طرف بنیاد تهیه گردید تا همۀ کودکان و نونهالان از روزهای قشنگ کودکی خود لذت ببرند.

امید آن می‌رود رفته‌رفته با پرورش بازیکنان تکنیکی و شکل‌گرفتن تیمی قوی، آنها برای رقابت در عرصه‌های مهم‌تر و حرفه‌ای‌تر آماده شوند.