خیریه نیکوکاران شریف

شادمانی در کنار نابینایان کوچک و بزرگداشت روز “بریل”

شادمانی در کنار نابینایان کوچک و بزرگداشت روز “بریل”

مددکاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف صبح روز چهارشنبه، پانزدهم دی‌ماه ۹۵، از ساعت ۱۰:۳۰  تا ۱۲ میزبان مجتمع شبانه‌روزی نرجس بودند.

در این میزبانی کلیۀ کودکان و نونهالان نابینا و کم‌بینای دخترِ شاغل به تحصیل در این واحد آموزشی، طی برنامه‌های بسیار شاد، موزیکال و متنوعی که از سوی بنیاد خیریه ترتیب داده شده بود؛ روز جهانی بریل را به پاس‌داشت سالروز تولد “لویی بریل” (چهارم ژانویه سال ۱۸۰۹) که خدمات ارزشمندی به جامعه معلولین داشته، در فضایی گرم و صمیمی به شادمانی پرداختند.

این نابینای نام‌آشنای فرانسوی که با اختراع خط بریل در سواد‌آموزی و ارتقای ابعاد اجتماعی زندگی نابینایان سراسر جهان سهم بسزایی دارد، با اختراع بی‌مانندش یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ بشریت است.

narjes-2

اعضای خانوادۀ بزرگ نیکوکاران که همواره با مهربانی و عطوفت نسبت به تمام اقشار نیازمند جامعه، سعی در ارتقای هر چه بیش‌تر سطح فرهنگی این عزیزان دارند طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با حضور در این مدرسه و اهدای هدایایی ارزنده و ماندگار و بسته‌های خوراکی (شامل انواع میوه و شیرینی) از این میهمانان کوچک پذیرایی نموده و ساعاتی را در جمع این کودکان و نونهالان که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند به شادی و سرور پرداختند.

مدیر این مجتمع، سرکار خانم بتول اعتباری، ضمن سپاس فراوان از مددکاران و دست‌اندرکاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، اهداف خداپسندانۀ این مجموعۀ مردم‌نهاد را ستودنی برشمرد و برای تک‌تک بانیان و خدمت‌گزاران آن آرزوی سلامتی نمود.