خیریه نیکوکاران شریف

سبد کالای بنیاد این بار با لباس گرم همراه است.

سبد کالای بنیاد این بار با لباس گرم همراه است.

در آخرین روزهای پاییز ۹۵، در لحظه‌های قشنگی که حس خوب اهدای سبد کالا، سبدی از عشق و مهربانی را به خانۀ مددجویان بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف می‌آورد؛ زنگ شادی هم‌چنان در میان نیکوکاران نواخته می‌شود. زنگی که هر روز آغازگر یک تلاش جدید است: برای این که ثابت کنند دستان مهربانشان می‌تواند به اندازۀ یک باران معجزه کند!

اهدای سبد کالای این دوره که با توجه به تعداد افراد هر خانوار غنی‌تر شده بود؛ از نخستین ساعات روز پنج‌شنبه، یازدهم آذر، آغاز شد. مددجویان عزیز ساکن در تهران و حومه با مراجعۀ حضوری به دفتر مرکزی بنیاد، ارزاق اهدایی را که شامل برنج ایرانی درجۀ یک، روغن مایع، گوشت گوسفندی، مرغ، ماکارونی، سویا، پودر کتلت، عدس، لوبیا چیتی، رشته آش، رب گوجه‌فرنگی، خمیر دندان، مایع ظرفشویی و شامپو بود؛ دریافت نمودند. این اقلام معیشتی برای مددجویان تحت پوشش در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان، در چندین نوبت ارسال شده و هم‌چون سنوات گذشته از بهترین مواد غذایی موجود در بازار، گلچین شده بود.

سبد کالا

خانم دکتر محمدی نیک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف خاطر نشان کرد: «با توجه به در‌پیش‌‌بودن فصل سرما، این‌بار ضمن اهدای سبد کالا به کلیۀ مددجویان، پوشاک گرم زمستانی را نیز با آن همراه کردیم تا شاهد زمستان بی‌دغدغه‌ای برای این دوستان به خصوص برای ایتام عزیزمان باشیم.»

 لازم به ذکر است مددجویان این موسسه مردم‌نهاد علاوه‌بر دریافت مستمری ماهانه، مستمری دیگری را برای خرید ارزاق مورد نیاز در طول هر ماه دریافت می‌کنند. اهدای سبد کالا که مکمل نیازهای معیشتی این عزیزان است یکی از عملکردهای ارزشمند بنیاد در راستای کمک به بهبود تغذیه و سلامت جسمانی نیازمندان واقعی جامعه است و هر‌بار با استقبال بسیار خوب مددجویان روبرو می شود.