خیریه نیکوکاران شریف

دوقلوهای تحت پوشش سیسمونی دریافت کردند.

دوقلوهای تحت پوشش سیسمونی دریافت کردند.

در اولین روزهای آخرین ماه سال ۹۵، تدارک و اهدای سیسمونی به فاطمه، یکی از مددجویان بنیاد، شور و شوق تازه‌ای را در واحد حمایتی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف به وجود آورد.

این مادر ۲۴ ساله که آخرین روزهای نه ماه بارداری و انتظار برای تولد پسران دوقلویش را سپری می‌کند روز یکشنبه، اول اسفند، با دریافت سیسمونی اهدایی بنیاد، از مدد و مهربانی خانوادۀ نیکوکاران ابراز شادمانی کرد.

مادر فاطمه طی گفت‌و‌گویی کوتاه گفت: «برای دخترانم  با عرق جبین  و با دستمزد کارگری جهیزیه تهیه کردم. همسرم سال‌هاست که بیمار و از‌کار‌افتاده است. خودم هم دیگر نمی‌توانم کار کنم و در نتیجه درآمدی ندارم. خدا را شکر می‌کنم که با دست نیکوکارانش گره از مشکلات بندگانش باز کرده و کسی را ناامید نمی‌کند!»

روز دوشنبه، دوم اسفند نیز مددکاران بنیاد با آماده‌کردن یک سرویس سیسمونی دیگر، با شوق و ذوق بیشتری به انتظار دیدار فاطمه، یکی از دوقلوهای تحت پوشش بنیاد نشستند.

مادر وی که دارای هفت فرزند می‌باشد با دعای خیر برای تمام نیکوکاران از زحمات همۀ آن‌ها قدردانی نمود.

سیسمونی

سیسمونی اهدایی به این دو مددجوی نازنین شامل تخت، کمد، مقادیر قابل توجهی لباس و کاپشن (در اندازه‌های مختلف)، عروسک‌های پولیشی، ماشین کنترلی، کفش، گهواره، حوله و … بود که برای این عزیزان مهیا شده بود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، سرکار خانم دکتر محمدی‌نیک، ضمن آرزوی سلامتی برای این دو مادر جوان، تولد این سه پسر دوست داشتنی را پیشاپیش تبریک گفت و اظهار داشت: «حفظ شخصیت و کرامت انسانی مددجویانمان سرلوحۀ تمام تلاش نیکوکاران در مجموعۀ “بنیاد شریف” است که در کنار حس بسیار لذت‌بخش کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند پیامدهای بسیار زیبایی را در بهبود زندگی این قشر آسیب‌پذیر دارد.»