خیریه نیکوکاران شریف

جشن “لبخند فرشته‌ها” به یاد شهدای آتش‌نشان در حال و هوایی خاص برگزار شد.

جشن “لبخند فرشته‌ها” به یاد شهدای آتش‌نشان در حال و هوایی خاص برگزار شد.

روز پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم بهمن ۹۵) با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک، کلیۀ ایتام ساکن در تهران و شهرهای اطراف با حضور در سالن رواق هنری برج میلاد تهران از ساعت ۱۷ الی ۲۱ با حامیان خود دیدار کردند.

تقارن این جشن باشکوه با واقعۀ دردناک آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت چند‌تن از آتش‌نشانان و جان‌باختن جمعی از شهروندان شده بود، سبب شد این مراسم در حال و هوایی بسیار روحانی و خاص اجرا شود.

ایتام تحت پوشش که با یک دستگاه اتوبوس اختصاصی همگی با شنل‌های قرمز رنگ و با آرم “لبخند فرشته‌ها” به این جشن آمده بودند در فضایی بسیار زیبا و دلنشین ضمن پذیرایی (میوه و تنقلات) ساعاتی را به نقاشی، کاردستی، طراحی و دیدار با حامیان خود پرداخته و شام میهمان بنیاد بودند.

چند‌تن از آتش‌نشانان و جمع کثیری از شهروندان، حامیان، نیکوکاران، هنرمندان صدا و سیما، خوانندگان، ورزشکاران  و … که در مراسم معنوی “لبخند فرشته‌ها” شرکت نموده بودند، در پی گرامیداشت شهدای گرانقدر و عزیز آتش‌نشان با قرار‌دادن شاخه‌های گل در کنار قاب عکس‌های شهدای قهرمان و روشن نمودن شمع و خواندن فاتحه به این عزیزان ادای احترام نمودند.

زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد نیز با عرضۀ محصولات و هنرهای خود در غرفه‌های بدلیجات، عروسک‌های پولیشی، دمنوش‌های گیاهی، انواع صنایع دستی، عکاسی پرتابل و … بخشی از عایدی فروش خود را برای کمک نقدی، به ایتام بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف اهدا نمودند.

“لبخند فرشته‌ها” هم‌چون جشن‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور شهروندان روبرو شد و مجریان توانای تلویزیون، جناب آقای “امیر یوسف فیروزی”، و “خورشید خانم” با اجرای بسیار جذاب برنامه‌های متنوع و برگزاری مسابقات و اجرای نمایش عروسکی لحظه‌های ماندگار و زیبایی را برای شرکت کنندگان رقم زدند.

در پایان این برنامه ایتام با فرستادن بادکنک آرزوها به دل آسمان تهران برای شادی ارواح مطهر شهدای آتش‌نشان و کلیۀ قربانیان این واقعۀ تلخ دعا کردند.