خیریه نیکوکاران شریف

توزیع سبد افطاری در پیشوای ورامین

توزیع سبد افطاری در پیشوای ورامین

بسته های کمک غذایی افطاری بنیاد نیکوکاران شریف برای حمایت از دانش آموزان نیازمند به شهر پیشوا ارسال شد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاران شریف دکتر شیوا محمدی‌نیک، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری شریف در این باره گفت: هدف از اهدای سبد افطاری در مدارس این است که فرهنگ خیراندیشی و نیکوکاری را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم تا سازندگان فردای ایران اسلامی همراه با آموختن علم و دانش با این رسالت بزرگ انسانی آشنا شوند.

17 خردادماه در حاشیه این کمک غذایی به دانش آموزان پیشوایی، معاون فرهنگی مدرسه خاتم الانبیا (طاهرخانی) درباره شرایط بغرنج مالی دانش آموزان و خانواده های این عزیزان توضیحاتی ارائه کرد و خواستار رسیدگی و حمایت بیشتر از سوی خیران و موسسه های نیکوکاری مختلف شد.

بد نیست بدانید موسس مدرسه خاتم الانبیا، این مدرسه را به یاد همسر مرحومش احداث کرده است اما این مدرسه از لحاظ امکانات و وسایل کمک آموزشی وضعیت مطلوبی ندارد و ابراز امیدواری می شود که با کمک خیران و نیکوکاران، بسترهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان فراهم شود.

مدیر مدرسه نیز ضمن سخنرانی در آخرین روز از امتحانات پایه اول متوسطه، از مدیران و خیران بنیاد نیکوکاران شریف تشکر و قدردانی کرد و در ادامه بسته های غذایی به کمک دانش آموزان در میان بچه ها توزیع شد.

بسته های افطاری شامل خرما، شیر، عسل، نان و پنیر بود که در راستای طرح سفره همدلی از طرف بنیاد نیکوکارا ن شریف برای این عزیزان ارسال شده بود.

این سبد غذایی در آخرین روز از امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه در میان آنها تقسیم شد.