خیریه نیکوکاران شریف

بلوار کشاورز به عنوان گذر فرهنگی، میزبان بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف و شهرداری منطقه ۶ تهران شد

بلوار کشاورز به عنوان گذر فرهنگی، میزبان بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف و شهرداری منطقه ۶ تهران شد

۲۷،۲۵و ۲۸ دی ۱۳۹۳بلوار کشاورز به عنوان گذر فرهنگی، میزبان شهروندان تهرانی بود.

در این جشنواره که با تعامل و همکاری شهرداری منطقه ۶ تهران و بنیاد امورخیریه برپا شده بود  شعار”آسمان آبی و زمین پاک” و “جشنواره آثارهنری کودکان و نونهالان تحت پوشش این موسسه” محور اصلی این برنامه قرار گرفتند.

آقای مهندس سعید حاجی فرجی در مراسم زنجیره انسانی که به مناسبت روز هوای پاک در میدان ولی عصر برگزار شد هدف اصلی این برنامه را “آسمان آبی و زمین پاک ” اعلام کرد و افزود: « این برنامه پروژه خط سفید ، ترغیب حرکت بین خطوط، و نیز تفکیک زباله از مبداء را دنبال می کند.»

Sharifngo

به گزارش واحد روابط عمومی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، روز ۵شنبه در اولین روز افتتاح، جناب آقای دکتر کریمی از شهرداری منطقه ۶، آقای امرودی، معاونت آقای دکتر قالی باف و همین طور سرکار خانم جرجانی از غرفه های آموزش قرآن، تفکیک زباله های خشک و تر در مبداء، نقاشی، گریم صورت، دوچرخه و بازی های فکری بازدید نمودند.

IMG_4255

مددکاران با اجرای گریم صورت برای بچه ها، بازی های فکری و نقاشی برای گروههای سنی مختلف، سه روز با جان و دل در غرفه هایی که از طرف معاونت شهرداری منطقه ۶ تهران در بلوار کشاورز تعبیه شده بودند درخدمت شکوفه های دوست داشتنی و شهروندان تهرانی بودند.

علاوه براین دوچرخه هایی در اختیار عموم قرار گرفت. هدف از این طرح تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، کاهش سفرهای درون شهری و کاهش آلودگی هوا بود.

IMG_4240

سرکارخانم دکتر کتابی، یکی از پزشکان خیّر، سه روز با ویزیت رایگان در خدمت شهروندان بود.

یکی دیگر از بخش های جذاب این جشنواره بادکنکهایی زرد رنگی بودند که روی آنها شعارهای مختلفی نوشته شده و از دور نمایان بودند.

نظر خودتان را ارسال کنید