خیریه نیکوکاران شریف

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان بنیاد نیکوکاران شریف به مشهد مقدس در سال 1396

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان بنیاد نیکوکاران شریف به مشهد مقدس در سال 1396

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد نیکوکاران شریف ارایه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است که در جهت افزایش سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان برنامه‌های متنوعی برای آنان برگزار می‌شود.
اردوهای زیارتی از جمله برنامه‌های با اهمیت حوزه فرهنگی و معنوی محسوب می‌شود، که با هدف تقویت و ارتقای روزافزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.
در روز چهارشنبه سوم خردادماه 96 تعداد 40 نفر از مددجویان شریف به همراه کودکان دلبندشان که شور و هیجان خاصی داشتند، به همراه مسوول و سرپرست کاروان اعزامی ،خانم مهدوی راهی مشهد مقدس شدند. سرکار خانم مهدوی سرپرست کارون اعزامی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اعزام مددجویان شریف تحت پوشش این بنیاد به مشهد مقدس در قالب سفری زیارتی – سیاحتی به مدت سه روز صورت می گیرد خاطرنشان کرد: این اردو با محوریت مسـایل اعتقادی، مشــاوره دینی، احکام، مهارت‌های فرزند پروری و غیره برگزار می‌شود که در این بین شور و اشتیاق کودکان عزیز تحت حمایت، حال و هوایی روحانی و معنوی وصف ناپذیری را در بدو اعزام ایجاد کرده بود و باعث شادمانی و دوستی بین آن‌ها شده بود.