خیریه نیکوکاران شریف

اجرای طرح فرهنگی مشترک بین مترو تهران و نیکوکاران شریف

اجرای طرح فرهنگی مشترک بین مترو تهران و نیکوکاران شریف

از بیستم تا بیست‌و‌چهارم آذر ۹۵، اعضای خانوادۀ بزرگ نیکوکاران شریف با حضور گرم خود در ایستگاه‌های حبیب اله، شهید بهشتی، تئاتر شهر، امام خمینی و نیروی هوایی و اجرای تواشیح به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۶ الی ۱۸ (به مدت پنج روز متوالی) میزبان مسافران متروی شهر بزرگ تهران و حومه بودند.

این برنامه که قرار است در مناسبت‌های مختلف به صورت مستمر در ایستگاه‌های پرتردد مترو برگزار شود فرصت مناسبتی برای تبادلات فرهنگی بین شهروندان عزیز و بنیاد خیریه نیکوکاران شریف خواهد بود. فرصت مغتنمی برای کلیۀ شهروندان عزیزمان، تا در میان اوقات تردد روزانۀ خود، در زنده نگه داشتن روح لطیف نوع‌دوستی، کمک به ایتام و نیازمندان و نیز ادامه‌دادن سیرۀ پاک نبوی بیش از پیش کوشا باشند.

 در پایان این برنامه‌ که مساعدت و همکاری‌های همه‌جانبۀ مسئولین معاونت فرهنگی خط راه آهن شهری، جناب آقای مهندس مینایی و برادران بزرگوارمان آقای فتحی و سلحشور نقش بسیار مهمی در اجرای هرچه بهتر این امر مهم داشت، مددکاران با اهدای شاخه‌های گل به مسافران از همراهی و استقبال این عزیزان تشکر نمودند.